Homer Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Hallo, Graag zou ik eens willen weten hoe ik een gebruikersnaam van hotmail en gmail moet verwijderen!! IK bedoel daarmee Als je naar hotmail en een ander gmail accound ga en daar wil inloggen komen er meer gebruikersnamen voor in een balkje,die kan je dan selecteren! Deze zou ik willen verwijderen, Ik vermoed dat dit met de pc temaken heeft! Of ben ik mis????, denk toen er werd ingelogd de pc vroeg om de gebruikersnaam te onthouden. Iemand enig idee. Groeten Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Geplaatst: 29 augustus 2005 Geplaatst: 29 augustus 2005 Wat jij volgens mij bedoeld is de auto-aanvul optie in de internet opties. Ga naar Extra-Internet Opties. Bij tabblad Inhoud klik je op AutoAnvullen. Selecteer de vakjes die je wil hebben en klik op de goede knoppen om het weer te maken zoals je wil. Succes.
Homer Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2005 Hallo, Dit zou kunnen! Het is niet voor mij maar voor eene collega. Deze zal dit thuis eens proberen en ik hou je daarvan op de hoogte. Alvast dank ik je voor de uitleg. Groeten Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 In Start -> Control Panel -> User Accounts kun je "Change my .NET passport" alle inlognamen zien en eventueel weggooien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen