Unetwork Geplaatst: 29 augustus 2005 Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 Vele PM’s ontvangen en email en begin nu na 5 weken, in Tirol waar ik voor werk was, alle berichten te lezen. Ik woonde in een plaatsje waar internet nog steeds SciFi is. Dus zo af en toe een cafe in Kufstein inwippen om te zien of er email was voor me. Ook de overstroming in Tirol meegemaakt en was weer live te horen op de Nederlandse radio. Dit op een boot in het centrum van de stad Worgel! Samen met wat vrienden een goede kennis gered omdat bij zijn woning het water al ruim 2 meter hoog stond en zijn apperatuur in veiligheid te brengen. Ook had ik nog ruim 6 uur nodig om Duitsland te bereiken omdat de meeste wegen afgesloten waren. Maar we zijn weer veilig terug onder de Macedonische zon en ga al mijn berichten antwoorden dus aan allen nog ff geduld.. Kortom het was me een grote puinhoop in Tirol met al dat water, zag een hoop huizen naar beneden vallen en over de doden maar niet te spreken! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen