Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben op zoek naar de volgende zender "Extreme"<P>hoop op een snele reactie <P>------------------<BR>

Geplaatst:

extreme ?? wat extreme sports ?<P>------------------<BR>Greetings: Guppie<P>gup_pie@hotmail.com

Geplaatst:

probeer de satelite hopper gids eens. <P>------------------<BR>Greetings: Guppie<P>gup_pie@hotmail.com

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie,<BR>Ben inderdaad aan het zoeken naar de zender Extreme Sport.<BR>Jij zegt kijk eens bij de satelite hopper gids, is dot een site of moet ik dit ergens anders zoeken.<P>Alvast bedankt,<P>Ronald<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Extreme sports kun je vinden op de Telstar, 15,5 west. Het is een "product" van UPC en is in Cryproworks versleuteld.<P>Dit is trouwens wel een vraag die volgens mij in Frequentie en Feeds thuis hoort.<P>Easysat<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Op zich is dit geen probleem, maar probeer eerst te zoeken op de site die eerder in dit bericht vernoemd werd, anders krijgen we een waslijst van allemaal vragen naar bepaalde zenders en dan is het overzicht helemaal weg.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Geplaatst:

Ik had deze vraag inderdaad op de verkeerde forum gezet, sorry,<BR>Wel allemaal bedankt voor jullie reactie.<BR>Ik ga proberen of ik nu iets verder kan komen.<P>bedankt Ronald<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bedankt voor je reaktie en hierbij sluit ik deze topic af.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.