Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Heeft er soms iemand een schema van een full bridge controller die deze al heeft gebouwd en werkt? we hebben hier al verschillende gebouwd en geprobeerd, en werken doen ze wel, maar ze worden allemaal gloeiend heet. het signaal op de scoop ziet er ook niet mooi uit,(veel te hoge spanningspieken) ik ben ook al op zoek geweest naar de TD340ID van STmicroelectronics, bij deze kan je uitwendige fets aansluiten, maar die blijkt moeilijk te vinden, ik heb wel een firma in brussel gevonden die ze kan en wil leveren, maar een minimum van 1000 stuks is wat te veel van het goede. Het vreemde is dat in batteryboormachines kleine prutsen inzitten die wel werken, dus het moet kunnen(al is ook dat signaal niet zo mooi)
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 bigfellow, bedankt voor de pm's, maar waar jij naar verwees had ik al gezocht, maar die hebben ze niet, ook niet voor een afname vanaf 100 dollar, wat ik nog wel zou zien zitten. de TD340ID maakt ook reverse mogelijk, precies wat ik zoek eigenlijk. helaas alleen met 1000 stuks zoals ik al zij. moest er iemand toch zelf ook al geexperimenteerd hebben graag zijn bevindingen. iemand die weet waar ik ze eventueel wel kan krijgen mag ook, maar vergeet de boardregels niet a.u.b. via pm dan.
wammeswaggel Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Waar je die TD..... kunt kopen weet ik niet, maar ik weet wel waar je diverse schema's kunt vinden: http://users.telenet.be/educypedia/electronics/circuitsmotorcontrol.htm Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen