freak Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 ik gebruik ghost 2003 voor mijn images ik had een image gemaakt die was al getest en werkte nou wilde ik hem gisteren terugzetten maar hij bleef vastlopen op +- 30 procent nou heb ik een nieuwe verse installatie gamaakt maar zelfs als ik nou een image wil maken blijft hij vastlopen op +-30 procent ik kan geen partitie naar partitie kopieren, niet naar file schrijven, en ook niet naar dvd schrijven hij loopt dan op +- 30 procent vast en slaat uit
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 Heb Ghost 2003 nooit goed zien werken. De vorige (DOS Versie) leek leek mij beter te werken, die krijg je trouwens bij 2003 geleverd.
freak Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2005 De vorige (DOS Versie) leek leek mij beter te werken, die krijg je trouwens bij 2003 geleverd heb ik ook al geprobeerd het heeft altijd zonder problemen gewerkt
Ome Merde Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 dan zou ik je HDD eens checken op errors, read errors (en write errors) zijn altijd van die leuke dingen die je tegen kan komen en waar je back-up op vast loopt. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 30 augustus 2005 Geplaatst: 30 augustus 2005 De meeste fabrikanten van HDD's (Maxtor, Western Digital, ...) hebben op hun site een gratis tool om deze te checken, weet wel niet of dat goed werkt. Je kan ook SpinRite van Gibson proberen maar dat is enorm traag en is een commercieel programma).
freak Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2005 nou ik heb op partitie a windows en op b mijn image ik heb op een andere computer met bootdisc de image teruggezet en dat werkt weer dus het zal niet aan de hdd dan liggen
freak Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2005 ok ik heb er maar acronis opgegooid en die werkt wel maar als iemand een oplossing heeft voor ghost hou ik me aanbevolen bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen