Ga naar inhoud

nilesat 7 west

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal<P>wie kan mij helpen, en antwoord geven<BR>op het volgende.<BR>Wie kan de 7 west ontvangen.<BR>En welke zenders kan je zien.<BR>Zo wel gecodeerde als fta zenders.<BR>Ik probeer al een tijdje de showtime<BR>art package te vinden maar lukt niet echt<BR>ik zit in zuid holland rotterdam en<BR>heb 3000ip met een universale lnb<BR>of moet ik een feed horn gebruiken<BR>om deze te ontvangen heb een 1meter plaat<BR>kan ook nog een 2meter opzetten.<BR>maar die komt binnen kort.<BR>graag uw antwoord naar madarbaks@freeler.nl<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik ken hem niet ontvangen, maar ik heb liever dat de antwoorden gewoon hier geplaatst worden dan heeft iedereen er wat aan.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Geplaatst:

Wel ja het mag hier ook beantwoord worden<BR>Alleen om dat ik niet regelmatig de tijd heb om het hier opte halen<BR>en ik toch benieuwd ben naar het resultaat<BR>En wel dus het mail regelmatig bezoek<BR>om mijn antwoord te kunnen vinden.<BR>maar goed nog steed geen resultaat.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Bij een kennis van me die een schotel van 1.2 meter heeft met een dbox met DVB2000 software is het o.a. het volgende ongecodeerd te ontvangen.<P>Bahrain tv, Oman tv, Kuwait tv, Iraq sat, Palestina sat, MBC, Al Andalus, Tele Liban, Edu 1 tot 7<P>Daarnaast kan er op de Arabsat 26 oost ook nog het een en ander ongecodeerd bekeken worden o.a.<BR>Dubai sport-EDTV en- business, Euronews, ANN, Palestine, Al-Manar tv, Fiture tv, LBC sat, NBN, RTM1 TV d'Algerie, LBC sat, Yemen tv, Bahrain tv, Syria sat, JSC sat en nog enkele andere zenders.<P>Voor de juiste frequenties kijk maar even in de Hopperguide <P><BR><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.