Unetwork Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Ik heb op verschillende schijfen Win XP Pro staan. Nu na mijn trip naar Oostenrijk is een instalatie niet meer op te starten. Ik wil een repair funcie uitvoeren maar nadat ik aan heb gegeven welke Windows ik will recoveren vraagt het ook om een password voor de Admin. Ik kan me geen wachtwoord herinderen? Is er een manier omdaar achter te komen of zeggen jullie dat ik een nieuwe install moet maken? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2005 ook een fout, dit als ik gewoon enter indruk Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Rocketscientist Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Ik heb in mijn collectie ( weet alleen niet waar op dit moment ) een zelfstartende cd met daarop een password recovery tool onder linux/unix Kijk ook eens hier. >> KLIK << Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Hoi, Ik weet niet of je er al uit bent maar ik had van de week het zelfde bij mij buurman. Een zelfstartende cd gemaakt en heel simpel een nieuw wachtwoord gemaakt. Met erd2005
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen