Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Helaas,

Agree heeft op verzoek van de auteur van SoftCSA.dll de support voor de MDPlugin uit Mediaportal gehaalt. Dit betekent dat mensen met een skystar2 kaart alleen nog maar FTA kanalen kunnen zien op de Mediaportal.

Michael

Geplaatst:

Graag wat meer info, wat was de reden hiervoor?

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:

De reden voor het verwijderen van de support was dat de maker van de softcsa.dll elke samenwerking met mediaportal heeft geweigerd. Hierdoor had het voor agree geen zin meer om deze support nog langer in mediaportal te laten zitten. Heeft mischien iets te maken met het copyright gedoe rond mytheather.

Groet,

Michael

Geplaatst:

Hoi,

Moet eerlijke bekennen dat MediaPortal voor mij althans een erg slechte implenmentatie had van de MDPLugin. Kon heel beperkt een csc opzetten naar de dreambox in de Woonkamer. CPU utilisation ging door het dak heen.

Ben nu hoopvol aan het kijken naar MCE 2005 met de plugin van http://www.dvbportal.de/ (Thanx Seppie), echter ook hier stout ik op problemen om een simpelen INHOUSE card sharing client te gebruiken met dvbportal.

Begin een beetje moedeloos te raken, ondertussen lees ik in de berichten dat canal digital card sharing in house niet gaat ondersteunen maar ze komen met een, in hun ogen, goedkope oplossing. Geef dan gewoon gratis extra kaarten.

Groetjes Tukker Tom

/---------------------------------------------------------------------------------------------------------\

|DB 7000, DB 500, Skystar II to Xbox 360 MCE Extender (HD Compliant), Triax 88 CM |

Geplaatst:
Citaat:
Hoi,

Begin een beetje moedeloos te raken, ondertussen lees ik in de berichten dat canal digital card sharing in house niet gaat ondersteunen maar ze komen met een, in hun ogen, goedkope oplossing.

Groetjes Tukker Tom

Zou je kunnen zeggen welke oplossing C+ dan zou hebben?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen