Gast Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Ik kon geen setting lijst vinden met hispasat 30w.Dus even een scan gedaan maar ik kreeg geen taquilla in beeld . Zenden ze niet meer uit? op 30w( Of is er iemand met een lijstje voor de 5000pvr) .groeten
Gast Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 ja signaal genoeg en 199 zenders gevonden maar geen taq.gr
Sigma Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 heb hier wel een lijst voor je allen staan de zenders op de hispa niet ingelezen maar alle ferq staan er in kijk maar in de bijlage Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast Geplaatst: 31 augustus 2005 Geplaatst: 31 augustus 2005 Dank je ik had net gelezen in het topfield forum dat er meer zijn met het zelfde probleem op 30w.ga wel even met de lijst aan de gang.groeten
Theo50 Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 Bij mijn Xtreme kan ik de optie "netwerk zoeken" aanvinken. Dan duurt het scannen wel twee keer zo lang, maar de ontbrekende transponders worden toegevoegd. Ik weet niet of in jouw ontvanger ook zo'n optie zit, maar ik denk het wel. Kijk hier anders maar even, daar staan de ontbrekende transponders zeker bij. Succes Theo50
Gast Geplaatst: 1 september 2005 Geplaatst: 1 september 2005 Het netwerk stond uit!! En dat scheelt een paar zenders alles is onder controle bedankt voor jullie advies .groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen