Gast Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Wie weet wat het kan zijn dat hij helemaal niks meer doet de voeding is in orde heb deze al in een andere decoder getest je ziet alleen een lichtflits als je de voeding aanzet op beeld maar verder doet hij niks ik heb bij rebel al gekeken ivm oplossingen dode strong maar niks van deze 7 punten werkt nog wat kan dit zijn ? en zou deze wel te helpen zijn met een jtag ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Met een jtag haal je alleen de gehele IC leeg. Deze heb je dan alleen nodig wanneer hij echt niet meer te flashen is. Is dat bij jou ook zo??? Kan je er nog wel inkomen met ed, of krijg je nog enige vorm van communicatie? john. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Nee helemaal niks meer je hoort alleen een zacht tikje van de voeding maar verder niks geen display helemaal niks.em met edstrong ook al geprobeert met terminal en revieve display enz. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 oei, dit heb ik ook weleens gehad, kon toen de IC vervangen. Het enige wat je dan nog kan proberen is de jtag. Die was er toen nog niet. Wanneer je dit gaat doen, maak dan gelijk een handleiding als je dat wilt. Dit zou in de toekomst weleens nuttig kunnen zijn. Er is nog weing ervaring op dit gebied. Vreeswijk heeft onlangs de Jtag gebruikt voor de strong 8000. Het werkt wel, deco was toen ook echt dood. john. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VREESWIJK Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 heb je met softwear geklooid voordat hij overleed Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Thanks He Vreeswijk als je er nog bent kan ik dan eens langskomen om met je jtag te stoeien ? en nee ik heb niet met software geklooit maar heb deze decoder gekregen dus weet niet wat ermee gebeurt is . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
metropar Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 is het kleine xtal op het display frontje toch niet stuk want dan is hij ook helemaal dood geen display enz. gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Nee heb hem ook al getest en deze is ook niet kapot naar mijn weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VREESWIJK Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 kan, maar de aankomende maand zit ik tot mijn nek in het werk, dus je moet wel even geduld hebben. er is een handleiding met foto,s deze heb ik ook gebruikt het is niet moeilijk je moet alleen even goed kijken naar het plaatje. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Ik heb tijd zat hoor daarmee het is een deco voor de hobby dus niet dat ik hem miorgen al gemaakt moet hebben de 8100 wil ik wel zo snel mogelijk weer in orde hebben die met de kapotte reader chip bedoel ik dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VREESWIJK Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 hier heb je eden foto van de jtag Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Die bijlage heb ik ook compleet maar ik weet niet waar ik de jtag kan laten maken daar ik een houtbewerker ben en dus geen printplaten kan maken. zie ook bijlage 963620-JTAGX8000.zip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VREESWIJK Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 je kan toch wel een draad solderen Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Beste Cobus, Je hebt zelf een 8100 met rotor. Ik begrijp dat je het nu over een decoder hebt van derden. Is dit geen 8000? En is deze dan wel hardwarematig aangepast. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Jazeker kan ik een draad solderen maar je moet toch een jtag hebben en deze heb ik dus niet of zie ik iets over het hoofd Citaat: Beste Cobus, Je hebt zelf een 8100 met rotor. Ik begrijp dat je het nu over een decoder hebt van derden. Is dit geen 8000? En is deze dan wel hardwarematig aangepast dit is een kapotte decoder van mij wie ik dus ook heb gekregen en daar ben ik dus mee aan het stoeien. deze is nog helemaal org het is een nokia 9302s dus 8000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen