Romoba Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Omdat ik een seriele compoort nodig heb, wil ik een pci kaartje inbouwen. Ik krijg nu een bericht dat ik onvoldoende bronnen heb. Hoe is dit op te lossen?
Crest Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Zet de pci kaart in een ander slot. Wellicht conflicteert de kaart op de plek waar je em nu in hebt met een andere kaart.
Ome Merde Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 kan het zijn dat er bepaalde IRQ's zijn gereserveerd in je bios ? wavoor PC heb je ? welk OS ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Citaat: zit helaas maar 1 pci slot in. Dan maar hopen dat ie niet geshared is met je AGP slot o.i.d. Is trouwens WEL erg sumier, 1 PCI slot op je mobo.....
Romoba Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Geplaatst: 3 september 2005 is een elitegroupe buddy p4 met xp en de kaart is een vs-com 200h met 1 seriele poort. Normaal is het toch zo dat pci insteken en draaien maar, en maakt irq's toch niets uit?
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 in de meeste gevallen wel, tenzij je IRQ's gereserveerd hebt staan in je bios, echter, XP kan IRQ's sharen .... load defaults in je bios wil misschien ook wel eens helpen. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen