Gast Geplaatst: 2 september 2005 Geplaatst: 2 september 2005 Ik heb sinds kort de challenger unlimited 2 gekocht en probeer nu via setedit contact te maken met mijn pc om de settinglijst te kunnen editten. Dit lukt mij tot nog toe niet . Ik heb alle baudrates al geprobeerd maar niets lukt. De kabel (nulmodem) is goed . Heeft er iemand ervaring met het bovenstaande ? bvd/gr. Peter
Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Ik heb ook zo'n ontvanger. Setedit krijg ik niet uitgepakt omdat het zip bestand corrupt lijkt. Wat ik wel geprobeerd heb is met het updater progje de lijst naar een pc halen. Met een nullmodem kabel een oud laptopje (pentium I 133 MHz) aan gesloten en volgens de handleiding aan de slag gegaan (zie http://www.geocities.com/satworld1/satworld). Helaas stokte het downloaden steeds. De RS232 poort stond ook aan de laptop zijde op de hoogste snelheid. Omdat er volgens mij geen flowcontrol plaats vindt moet je zorgen dat de ontvangende partij de volle snelheid bij kan houden en dat gebeurde volgens mij niet. Toe geprobeerd met een schoon geinstalleerde XP pro op een laptop met pentium III 600. Dat ging formidabel. Vanaf toen kon ik de lijst met ch-edit bekijken. Ik heb nog niet geprobeerd de lijst aan te passen en weer terug te zetten omdat ik niet weet waar ik genoeg info (A-PID, V-PID enz) vandaan moet halen om te experimenteren. Veel tijd heb ik hier nu even niet voor en de laptop met XP is weer terug naar de eigenaar. Dit zijn mijn ervaringen. Is er iemand al wat verder?
ArsLP Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Misschien heb je hier iets aan, zie de bijlage. Het is een gebruiksaanwijzing van o.a. de Channel Editor, hij is in het Engels maar er staan ook plaatjes bij met hoe het moet. Gr, pribo. Met vriendelijke groet, Leo.
Gast Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Pribo. Je voegt niets toe, je documentje is te halen van http://www.geocities.com/satworld1/satworld) zoals in eerdere bericht is genoemd.
ArsLP Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Nee, jij voegt iets toe. Oja, een site die continu niet bereikbaar is. Wees wat meer dankbaar voor wat een ander doet. Maar uhh, heb je dat "Setedit" progje nu al?? Met vriendelijke groet, Leo.
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Je kan het beste de info bij de bron laten omdat dat wel eens onderhouden wordt (updates)zolang de site bestaat. Heb tot nu toe geen problemen gehad met het niet bereikbaar zijn van deze url. Als dat zo is heb je gelijk. Voordeel is ook dat als de site verdwijnt deze info hier nog aanwezig is maar veroudert. Een werkende setedit heb ik nog niet in mijn bezit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen