gsm Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 Wie kan mij helpen om mijn 64 MB usb stick weer goed werkend te krijgen. Ik kan hem niet benaderen maar zie hem wel bij systeembeheer - computerbeheer - schijfbeheer. Kan hem dan formateren en daarna is die gewoon toegankelijk. Kan schrijven en afhalen. Maar zodra ik de stick verwijder en weer aansluit begint het weer opnieuw en alles wat er op staat is niet meer te benaderen. Dus weer format etc. Wat kan de oorzaak zijn en wat kan ik er aan doen ??
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2005 Geplaatst: 3 september 2005 dat heb ik ook eens bij een Sweex gehad, die is terug gegaan naar daar waar ie vandaan kwam. met z'n vervanger geen problemen ... merDe deze ruimte is te huur
gsm Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Geplaatst: 3 september 2005 Ik formateer fat32 dus dat is het niet. En deze is al even ouder om hem terug te brengen. 64 MB is ook niet echt meer van deze tijd. Maar direkt weg gooien is ook weer zonde en een beetje stoeien kan geen kwaat met misschien het leuke resultaat dat die weer werkend kan worden. Kan mijn kleinkinderen hem gebruiken om schoolstukken op te zetten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen