Ga naar inhoud


code philips dsr 2210


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik sinds een week een philips dsr 2210. Nu heeft waarschijnlijk iemand er een code in het menu geplaatst. Nu wil ik de kanalen opnieuw installeren, omdat ik de kanaal lijst niet kan aanpassen. Heeft iemand een idee hoe ik de fabrieksinstellingen terug kan krijgen, of wat de standaard code is ofzo?

 

mvg Ivo

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Philip 2210 heeft geen standaartcode, de decoder komt zonder code uit de doos.

 

Echter, decoders met een lagere firmware versie dan < versie 46 kunnen "spontaan" een onbekende code krijgen.

 

Om de code te laten verwijderen zit er niets anders op dan met canaldigitaal te bellen.

Deze kunnen een signaal sturen om de code te verwijderen, de code staat overigens niet op de kaart.

Gebruik je dezelfde kaart bij een andere decoder is er GEEN vraag naar de code.

 

Om er achter te komen welke firmware versie er in je decoder zit doe je als volgt.

 

Ga met de afstand bediening naar Menu, 7, 2, en kijk bij versie ....

 

Voor informatie over firmware updaten KLIK HIER

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

 

Ik heb alle standaard codes al geprobeerd, maar toch waren het die niet. Nu heb ik canaaldigitaal gebeld, deze hebben de code weer verwijderd. Het probleem is dus opgelost. Jullie schrijven dat alleen ontvangers onder versie 46 dat probleem hebben, dat blijkt dus niet het geval te zijn, ook ontvangers met versie 46, zoals deze.

 

Groeten Ivo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...