daf_driver Geplaatst: 4 september 2005 Delen Geplaatst: 4 september 2005 Medeforummers, ik heb 2 vraagjes : - Is een signaalsterkte van 65% en een EB/NO van pakweg 9.5 een goed resultaat of zeggen jullie dat kan vele malen beter? - Hoe tover ik op de puma teletext naar voren? Groet, Daf_driver VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 4 september 2005 Delen Geplaatst: 4 september 2005 Hoi, ik ben ook net in het bezit gekomen van een Pace Puma Signaal strekte 70% en Eb/No op 11.6 (Nederland 1) en Signaal strekte 65% en Eb/No op 11.1 (RTL 4) en Signaal strekte 69% en Eb/No op 11.6 (SBS 6) De pace heeft volgens mij geen teletekst, alleen via je TV heb je eventueel TX Misschien weet iemand of het ook mogelijk is om een CanalDigitaal kanalenlijst te scannen. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 september 2005 Delen Geplaatst: 5 september 2005 De signaalsterkte zoals boven is erg goed. Na de laatste update is de sterkte iets afgenomen. De kanaallijsten moet je zelf aanmaken, dit is bij puma vrij eenvoudig (bijv. scannen op frequenties) groet, Leontien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen