Ga naar inhoud


Philips 5816 defect na sluiting in stoppenkast


interpol

Aanbevolen berichten

Na even zitten twijfelen of ik het nu in dit topic of in het philips gedeelte moest zetten het volgende,

 

onlangs hebben mijn buren sluiting gehad in de stoppenkast. Dit werdt veroorzaakt door een los contact, waarna alle appartuur in de woning is doorgebrand.

 

Ik heb nu de receiver gekregen en zou deze graag een nieuwe kans willen geven als dat mogelijk is.

 

Heb nu de receiver opengemaakt maar van sluiting niets te zien. Printplaat verwijderd, ook niets te zien.

 

Bij het starten van de deco gebeurd er niets ook geen tikje. Zou dan toch de voeding moeten zijn, maar er valt niets te zien.

 

Waar zou ik moeten zoeken en wat ligt voor de hand en zo, ja is het dan de moeite om een reparatie uit te voeren?

 

john.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


- Staat de 400V elco bol?

- Controleer de brugcel, de powerfet en eventuele andere componenten in het primaire gedeelte.

 

De 5816 heeft helaas geen VDR aan de 220V zijde, dus als je 380V hebt gehad zijn er toch wat onderdelen flink stuk, soms ook een spoortje weggebrand, maar is te repareren!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...