Gast Geplaatst: 16 december 2000 Geplaatst: 16 december 2000 Heb sinds kort problemen met VT4, kan deze niet meer ontvangen, FOX8 geen probleem.<P>Heb de schotel uitgericht, andere LNB, zonder resultaat.<P>Maak gebruik van disecq schakelaar(getest is goed) en Humax met allcam-patch NL, de schotel is een 80cm<P>wie weet de oplossing???<P><BR>greets, mhl
Gast Geplaatst: 16 december 2000 Geplaatst: 16 december 2000 Heb je wel de juiste frequentie ingesteld.<BR>Ik ontvang hem zonder problemen op <BR>telecom 2B 5 west<BR>12711 H 27500 3/4<P><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,settingslijsten en het te koop forum
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Jahoor, ik heb deze gegevens allemaal goed staan.<BR>Maar het vreemde is dat ik een signaal heb van 28%, maar geen kwaliteits signaal.<P>Heb de desecq er tussen weg gehaalt, dus rechtstreeks, ook zonder resultaat.<P>Een 80 cm schotel is wel genoeg, nooit eerder prolemen gehad.<BR>By the way, hoe weet je zeker dat is op <BR>5 graden West zit???<P><BR>Greets, mhl
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Ik denk dat je uw schotel beter moet uitrichten.<P>Gr,Skysat<BR>
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Ik weet zeker dat hij op 5 west zit, kan ik nl zien in mijn settingslijst en frequentielijsten.<P>Denk zoals eerder gezegd dat je de schotel goed moet uitrichten.<P>Hij komt echt goed binnen hoor.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,settingslijsten en het te koop forum
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 We proberen het morgen nog maar eens.<P>bedankt iedereen<P>greets,<BR>mhl
Gast Geplaatst: 17 december 2000 Geplaatst: 17 december 2000 Zit je wel op de goede satelliet...<P>Je spreekt over Fox 8 die je wel kan ontvangen maar VT4 niet.<P>Dat klopt natuurlijk wel als je die eventueel op dezelfde satelliet aan het zoeken bent....<P>Satwatcher
ReBr Geplaatst: 31 december 2000 Geplaatst: 31 december 2000 Ik kan vt4 op de telecom 2b op 5 graden west ook goed ontvangen.<BR>Alleen de radiozenders c-dance en magdela doen moeilijk, ze zijn 90 sec te horen, daarna wordt het 90 sec stil en daarna zijn ze weer voor 90 sec te horen.<BR>Zo gaat dit de hele dag door.<BR>Zijn er nog meer die hier last van hebben?<P>René
Aanbevolen berichten