Frans van aken Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 Mijn eertse actie na het uitrichten van mijn schotel op Astra (ontvangst 66% , quality 98%) was het automatisch zender zoeken. In de lijst komen een aantal 'vrije'kanalen die werken bv CNN en BBC maar ook die niet werken bv alle duitse zenders. Zo'n kanaal laat zien dat de ontvangst goed is maar in beeld verschijnt 'geen video signaal' Kan iemand mij advies over geven. Frans
Gast Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 BBC zit meen ik ook niet op astra (waar alle duitse kanalen zitten. Mogenlijk sta je op een verkeerde satelliet uitgericht. Gr. Ronald
maxloader Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 66 % ontvangst is aan de magere kant, probeer je schotel wat beter uit te richten. Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 Klinkt alsof je op de Astra2-positie staat gericht (28 graden oost) in plaats van de Astra1 (19 graden oost). De Astra1 zou 'luider' door moeten komen, in ieder geval BVN moeten laten zie en verder zijn vergeven van de ongecodeerde Duitsers. Probeer je schotel eens een stukje naar rechts te draaien en kijk wat er gebeurt.
Frans van aken Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Geplaatst: 6 september 2005 Bedankt voor de snelle reakties. Ik stond inderdaat op astra2 positie gericht. Frans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen