Ga naar inhoud


[Strong] Alle zenders behalve Talpa weg naar opnieuw zoeken.


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Citaat:
Citaat:
Zo'n [color:"red"] handleiding [/color] zegt bij mij alles over de configuratie en de
volgorde.


Daarom zij ik het ook.


Sorry, ik heb zitten snurken, helemaal gelijk.

het moet dus zijn; Zo'n [color:"red"] handtekening [/color] zegt bij mij alles over de configuratie en de
volgorde.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al opgelost. Ik ben met de ontvanger (tuner) en het canal digital kaartje naar mijn buurman gegaan en heb de ontvanger met mijn eigen kaartje op de schotel van mijn buurman aangesloten. Toen ik naar zenders ging zoeken vond hij meer dan 999 zenders waaronder de nederlandse zenders in canal digital volgorde. Toen ik mijn ontvanger weer op mijn eigen schotel aansloot deden de nederlandse zenders en de rest het nog steeds...... Ik snap niet hoe het kan maar ik ben blij dat het eindelijk opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, wij snappen het wel: je schotel staat niet goed genoeg afgesteld om bij het kanalenzoeken alles binnen te halen, als je ze er eenmaal in hebt staan is het wat minder kritisch.

Ik zou je toch adviseren om de schotel maximaal af te (laten) stellen, omdat je anders bij een flinke regenbui weer geen ontvangst hebt.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...