gsm Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 Ik ben bezig met VHS banden op te nemen op mijn HD en dat gaat opzich goed maar Pinnacle 9.4.2 stopt met opnemen na ± 1 uur. Pinnacle geeft aan dat er 21 uur film opgenomen kan worden op mijn NTFS schijf. De teller stopt maar hij geeft niet aan dat de opnamen gestopt is. Dat is die wel. Wat kan de oorzaak zijn ?
jacobus Geplaatst: 5 september 2005 Geplaatst: 5 september 2005 Heb je genoeg ruimte op je harde schijf of heb je een maximum ingesteld?
gsm Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Geplaatst: 5 september 2005 Hoi, ik heb niets ingesteld dus de ruimte op de hd kan gebruikt worden en dat is 19 uur en nog wat.
marco24 Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 probeer je virusscanner eens uit te zetten. die schopt bij mij ook de boel door de war met capturen
Gast Geplaatst: 6 september 2005 Geplaatst: 6 september 2005 Heb je een retail of een shareware versie? En heb je een compressie toegepast, anders is je hd zo vol ja.
gsm Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Geplaatst: 6 september 2005 Virus scanner uit zetten kan ik nog proberen en ik heb de retail versie. Vandaag heb ik het weer geprobeerd en ik heb ook de 9.4.3 update gedraait maar niets helpt. Na de update is het alleen maar slechter geworden. Kan soms 1 uur en dan ineens maar 8 minuten opnemen. De ruimte is nog steeds voldoende (166 GB) Geen begrenzing ingesteld. Nu zlefs ook geen geluid meer opgenomen. Ik heb het even verwijderd en wacht even jullie reaktie af voor dat ik het weer installeer.
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Heeeeel misschien de schijf even defragmenteren zodat ie een aaneengesloten stuk heeft om de data te droppen. Met NTFS en een gedefragmenteerde schijf zou het toch gewoon moeten lukken. OF er moeten onnoemelijk veel drop-outs voorkomen waardoor ie de moed laat zakken. Dan zou het een kwestie van geheugen moeten zijn o.i.d.
Gast Geplaatst: 7 september 2005 Geplaatst: 7 september 2005 Ja kijk eens naar het geheugen en cpu verbruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen