Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik gebruik een Matrix reloaded met 1.230versie van 3/9/2005 nu heb ik een probleempje dat ik de ORF channels kan nemen op 19° E maar helaas zonder geluid, had dit reeds met de 1.170 ook al,weet er iemand een oplossing of ligt het aan de coderingen?

Grtz,

Geplaatst:

ORF zendt twee geluidskanalen uit: stereo (PCM) en Dolby Digital. Probeer de andere om te testen.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

JZB,

Jij vergist je waarschijnlijk met HD. Veel moderne ontvangers hebben de mogelijkheid om Dolby 5.1 weer te geven.

En daarvoor moet je dus even bij de geluidsinstellingen kijken. Standaard geeft hij het normale geluid weer en bij Dolby moet je het Dolby geluidskanaal pakken.

Groet, Alfons

Geplaatst:
Citaat:
Als ik bijvoorbeeld bij Prosieben het Dolby geluid inschakel hoor ik niks.. komt dat door de ontvanger?
Dan gaat het geluid via de optische uitgang. Als daar geen werkend apparaat aanhangt, zul je niets horen.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

Ik ben ff gaan kijken bij audio opties en idd, ik kan dolby en Mpeg kiezen, als ik ORF1 neem en deze op mpeg zet heb ik geluid, zet ik deze op ORF2 en ook op Mpeg heb ik géén geluid idem op Dolbi Digital???

greetz,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen