Ga naar inhoud


Kleine update Humax settings


pet123

Aanbevolen berichten

Update Humax IRCI-5400 settings <BR>with all the seca/irdeto/betacrypt/fta channels.<BR> <BR>Update:<BR>---Astra 19°east---<BR>--Canal Satellites France--<BR>TV BRIEZH NEW<P>--Astra Radio FTA--<BR>Antenne Bayern<P>---Hotbird 13°east---<BR>--HELLAS/NOVA--<BR>FILMSAT new freq.<BR>FILM TEST<P>--Hotbird FTA--<BR>CHANNEL EXTRA <P>---Amos 4°west---<BR>KIEV STB<BR>KIEV OTV <P>Use the network function for easy channel select.<P>Enjoy<BR><A HREF="http://home.hetnet.nl/~humaxsettings/index.html" TARGET=_blank>http://home.hetnet.nl/~humaxsettings/index.html</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooie settings zijn het wel mischien maar als ik ze in de hum laad krijg ik het bericht ERROR-Ut leuk is anders maak mijn settings wel zelf alvoors mijn ontvager voor de prullebak gaat worden .<BR>Groeten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

He pipo, ik heb jou al vaker op dit bord zien klagen voor jan ***. Misschien moet je eerst eens bij jezelf te raden gaan voordat je begint te roepen dat je het zelf wel doet (geen probleem uiteraard). Ben blij dat pet123 altijd met goeie settingslijsten komt! Je naam komt je wel ten goede. smile.gif Ok, ok, genoeg hierover.<P>Ik heb die foutmelding ook gehad (E-UT) en het probleem zit niet in de settingslijst! In mijn geval lag het aan het operating system. In Windows2000 altijd foutmelding (let op: een andere firmware laden ging WEL goed! Raar maar waar.). In Windows98 geen problemen meer, dus waarschijnlijk heeft het iets met de compoort aansturing te maken of met Humbox (of waar doe jij het mee?). Misschien heb je andere programma's openstaan die een compoort (kunnen) gebruiken?.<P>Suit yourself.<BR>Greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehehe jaja je had gelijk mijn massa kabel van de connector was los gekomen .<BR>Ja ik weet soms ben ik nogal heftig he maar als je gelijk hebt heb je gelijk de fout lag deze maal bij mij Pet 123 sorry hoor jouw settings =niks mis mee zeer goed werk en ik hoop dat je mijn excusses dan ook aanvaard <BR>Groeten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<BR>ook ik heb problemen met de Humax en krijg ook die foutmelding E-ut<BR>ik heb een kabel gemaakt<BR>2-3<BR>3-2<BR>4-6<BR>5-5<BR>6-4<BR>7-8<BR>8-7<BR>pin 1 en 9 niet gebruikt.<BR>Maar waar moet ik de aarde aan vast maken <BR>ik heb de aarde kabel aan het schasiedeel<BR>van de D connecter gesoldeerd maar krijg nog steeds die fout melding.<BR>Wie kan mij verder helpen.<P>Groetjes Harrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Ik heb het probleem gevonden<BR>ik heb een ander Humbox en deze werkt wel<BR>dus mijn kabel was toch goed <BR>zie onder de tropic Humax werkt wel<BR>groetjes Harrie<p>[This message has been edited by harrie (edited 15-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...