Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al enige tijd opzoek naar Discovery zenders, dus naast Discovery, Discovery Civilization, Discovery Travel & Adventure en Discovery Sci-Trek. Nu worden deze uitgezonden (volgens Lyngsat) in het Cyfra+ (Hotbird) pakket (en ook in PowerVu, maar dat gaat niet lukken). Echter als ik mijn Pioneer Seca kastje laat zoeken krijg is ze in geen mogelijkheid. Worden deze zenders nog steeds uitgezonen en zijn ze te onvangen/decoderen, of kan ik beter stoppen met experimenteren omdat dat voorlopig toch niet gaat lukken. <BR>Bovendien kreeg ik in eerste instantie mijn tuner ook niet aan de praat op lage frequenties (kleiner dan 11.500Ghz), nu zitten deze zenders op een lagere frequentie... heeft dit er iets mee te maken? Ik heb mijn LO LNB aangepast en toen kreeg ik wel signaal op lage frequenties.. Dus mijn volgende vraag is, wat is deze LO LNB percies.. En waar moet deze op worden ingesteld.. Het mag duidelijk zijn dat ik nog niet heel veel weet van sateliet ontvangst...<P>Groeten,<P>frozen-sky<BR><P>------------------<BR>Telephaty is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.