Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nee sony is becker dat weet ik zeker,sony had nog geen navigatie toen becker die had.Het zit zo:becker heeft sony en jvc toestemming gegeven voor de zelfde te maken met gebruik van hun software,maar wat heel slim van becker was toen sony en jvc er mee kwamen kwam becker gelijk met de HI SPEED,deze is vele male sneller(snellere processor)Nu zit sony en jvc en zo met oude chut in hun maag,ma ja als het werkt wat maakt het uit.

Dreambox 7000s draaibaar

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Apparaat is van 2002, net buiten de garantie dus, opvallend vind ik wel dat er een (lot) datum op het loopwerk staat die doet vermoeden dat deze dateerd uit 1999 ????

Pli Core Member

Geplaatst:

Aha oke dat wist ik dus niet maar Becker is altijd een zelfstandig merk geweest wat altijd zelf de navi modellen ontwikkeld/gebouwd heeft en nog steeds doen in duitsland.

Ook diverse automerken maken gebruiken van de becker OEM modellen.En sony en JVC ook.

groeten,JBnl

Geplaatst:

Hoi,

Ook ik heb dit probleem met mijn becker.zie ook constant de cd in het scherm en hij zoekt erg lang.Als ik de cd opnieuw brand gaat het weer iets beter.

Heb je het probleem al opgelost?

Als je meer info heb hoe en met wat we het kunnen oplossen hoor ik het graag!

Geplaatst:

JVC is een onderdeel van Masushita electronics, net als Panasonic.

Deze hebben geen banden met Harman of becker !

• 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen