Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Hoi Pet,<P>Nou ben nog niet verder dan Astra, vooral rtl 4 loopt onmiddelijk vast, rest kanalen op halve signaal sterkte ?
pet123 Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Werken die omgezette DVB files wel? Anders zou je eens je installatie na moeten kijken (schotel goed uitgericht / vocht in de lnb)
Gast Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Wie snapt dit,<P>De stetting voot de Humax 5400 van pet willen niet lopen.<BR>De signaal sterkte loopt terug tot 25 % en krijg dan ook no or bad signaal.<BR>Ik heb inmiddels al vele updates geprobeert.<P>Wat echter wel wil lukken is het volgende,<BR>DVB file binnen halen en deze met Humbox 3.0 omzetten naar .hnf <P>Hou kan dit nou?<P>Wie weet de oplossing?<P>Helgo<P> <BR>
pet123 Geplaatst: 21 januari 2001 Geplaatst: 21 januari 2001 Hoi,<BR>Heb je het probleem op elke satelliet? Meeste populaire satellieten heeft mijn humax zelf gevonden(astra 2a / kopernikus / asta / w2/ hotbird / w1/ w3 enz. Maar satellieten zoals sesat en panamsat heb ik uit de lijst van dxandy gehaalt.
Bocky Wocky Geplaatst: 24 januari 2001 Geplaatst: 24 januari 2001 Hoi Pet,<BR>Heb je toevallig al eens een lijstje gemaakt met alleen Astra settings voor de Hummie?<BR>Ben zelf al eens met Formula3 aan het stoeien geweest, maar wat een k*t programma !<BR>Ook setedit (met key) werkt niet goed als je meerdere providers gaat verschuiven.<BR>De freq. gooit hij dan door elkaar.<BR>Mocht je iets hebben...., dan graag !<BR>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
pet123 Geplaatst: 24 januari 2001 Geplaatst: 24 januari 2001 Gebruik hier seteditOAKV3 zonder problemen. Laat gewoon mijn astra-hotbird settings in de ontvanger en knikker via het installatie menu alle hotbird networks eruit (vanaf astra fta)
Bocky Wocky Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Ik heb inmiddels Humbox gedownload en m'n lijst aangepast.<BR>Dit progje werkt toch wel relax.<BR>Groet,<BR>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Aanbevolen berichten