Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 weet iemand of vtm op de satteliet zit en zo ja welke,is het fta
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Ja ik ben ook op zoek naar vtm. dus wie o wie kan ons helpen????
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Voor zover ik weet zend VTM alleen feeds uit via satelliet.<BR>VT4 zit wel op de satelliet
Gast Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Volgens mij ga je VTM niet vinden zia satelliet.<BR>Bij mijn weten zenden zij enkel voor Vlaanderen uit en dit via de kabel.<BR>Ik ben ook op zoek geweest en nooit iets gevonden.
MARHIL Geplaatst: 4 februari 2001 Geplaatst: 4 februari 2001 Het is inderdaad zo dat VT4 en TMF Vlaanderen<BR>de enige Vlaamse satellietzenders zijn. VTM zendt enkel en alleen via de kabel uit en is in Vlaanderen zelfs niet met een gewone antenne te ontvangen. Feeds zijn wel regelmatig te vinden op 16° Oost.<P>Marhil
Gast Geplaatst: 7 februari 2001 Geplaatst: 7 februari 2001 Klopt al een bus VTM is enkel op de kabel in belgie te zien.Is vergelijkbaar met rtl4 en 5 en alle andere comerciele zenders dus hapklarebrokken tv als je begrijpt wat ik bedoel !!!<BR>Groeten Belhack vanuit , jawel België.
Aanbevolen berichten