Gast Geplaatst: 9 september 2005 Geplaatst: 9 september 2005 ik heb hier een sampo monitor 712 met een horizontaalfout hij staat te breed en je kan hem niet verkleinen. de on screen regeling zie je wel werken, je kan dus verkleinen of vergroten, alleen gebeurd er niks. er was een condensator en een weerstand verbrand. weerstand 593 denk ik want de print is wat mee verbrand zodat je het niet goed meer kan lezen.de weerstand was een 33 ohm (gezien in een andere monitor) deze en de condensator hebben we vervangen, maar de fout is er nog steeds.
Steve Geplaatst: 9 september 2005 Geplaatst: 9 september 2005 als je je adres geef kan ik het sevice doc sturen.(5 mb) r593 komt er volgens mij niet in voor
Gast Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 steve, ben je mijn service doc niet vergeten? helaas nog niks gezien. sorry steve, ik weet dat je het erg druk hebt op deze site.
Steve Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 waar moet dit schema heen ?? ik zit niet altijd achter dezelfde pc dus dat kan verwarring geven.
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 gisteren nog wat gezocht, en ik twijfel aan de TDA8172 is het mogelijk dat je toch nog beeld hebt, maar dan met de vermelde horizontaalfout als deze defekt is? voor steve, ik heb mijn e-mail adres naar jou gestuurd via PM. Kwestie van die niet voor iedereen op het board hier leesbaar te maken (vooral dan niet leden). ik hoop dat je dat begrijpt.
boarder Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Napoleon, controleer zeker ook de elco's van de secundaire spanningen. Deze kunnen capaciteitsloos zijn. Rimpel controleren? Succes, Boarder
Steve Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 ik heb de pm gevonden,schema is naar je verstuurd
Gast Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 bedankt jongens. ik laat nog iets weten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen