cor11 Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 hallo ik werk met de gemini 2.20 maar krijg met de camd3 v792 de tags maar niet open via gemini de nieuwe sleutels gehaald maar geen geluk nog camd3d v3.74 staat helaas niet in de lijst van gemini ben al een paar dagen bezig wie heeft de oplossing groeten cor
Tonskidutch Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 cor gemini pleegt geen onderhoud aan die sleutels, zeker niet dagelijks die zijn elders te vinden, vraag niet waar. cheers Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
cor11 Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Geplaatst: 10 september 2005 Citaat: cor gemini pleegt geen onderhoud aan die sleutels, zeker niet dagelijks die zijn elders te vinden, vraag niet waar. cheers ik hou me in en ga op zoek bedankt groeten cor
cor11 Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Geplaatst: 10 september 2005 maar het ging me er meer om welke camd versie ik moet hebben er staan er namelijk ongeveer 20 in camx schijnt ook te werken maar ook met die geen geluk steeds een melding dat ze geen signaal uitzenden groeten cor
Tonskidutch Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 3.791a is de laatste officieel gereleased in blauw paneel en vanaf 3.784 werken ze allemaal met nagra2. cheers Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
cor11 Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Geplaatst: 10 september 2005 tsja wil nog steeds niet werken snap er echt niets meer van
Satfreaked Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 je hebt pm cor. maar bij nader inzien moet jij eens alles wissen en dan opnieuw installeren die cam, Satfreaked.
cor11 Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Geplaatst: 12 september 2005 inmiddels gelukt hoe ??? gewoon schotel draaide niet goed handmatig door gedraaid en plop beeld allen bedankt voor de moeite groeten cor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen