Gast Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Ik wil een Philips DSX 7072 gaan voorzien van de Euromuis Firmware. Ik doe dit serieel met FlashCvt 2.0.5. Als ik de firmware file Euromuis_DSX6072_v5.0-Plus_NL+ENG_Fix-Seca2+Nagra.bin in FlashCvt geladen heb en dan op schrijfsat klik dan krijg ik de volgende foutmelding: "Het huidige bestand mist een TCS en een TPT blok. Ben je Zeker dat je dit bestand wil gebruiken?" Deze melding krijg ik ook als ik de FW van Spirit Rules laad met FlashCvt. Ik heb op dit forum niks kunnen vinden overdeze melding. Kan ik gewoon doorgaan met flashen als ik deze melding krijg of doe ik iets verkeerd? Het is de eerste keer dat ik een Philips flash?
Pionewbie Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 Niets aan de hand. Lees: melding bij flashen fw euromuis
guykers Geplaatst: 10 september 2005 Geplaatst: 10 september 2005 @ saint allereerst welkom op dit bord. Zoals in de aanklikbare link al is uitgelegd, bevatten de meeste FW geen kanalenlijsten, deze kun je er naderhand nog in plaatsen (met MES of met FlashCVT). (kies bij MES max 1999 kanalen, ga je op zeker, bij iedere FW) Als je serieel progt, krijg je later ook nog 2 meldingen. Deze kun je gewoon negeren (staat al veel over geschreven). suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen