Gast Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 problemen met big sat Hallo ik probeer een kennis van my te helpen met een bigsat reciever ik probeer de niwest firmware van EchoStar DSB 900 FTA ik heb gelezen dat kan maar vor my lukt het niet maar een andere firmware van bigsat product:DSR 5000 Slim sw version :3.00-b39.02 HW version:sts -mb.02A -szlo lukt wel maar nu ik kan geen gecodeerde kanalen zien wat kan ik nog meer doen alvast bedankt ahyosra@wanadoo.nl
Funfreak Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 FTA zegt toch al genoeg, is niet geschikt voor gecodeerde kanalen. Is dit niet zo'n ontvanger die laatst (voor de vakantie) in Vara's Kassa te zien was? Een FTA ontvanger met gepatchte software om Irdeto-1 niet legaal te kunnen zien. Nu Irdeto-1 uitgeschakeld is, zitten vele mensen met de gebakken peren.
Gast Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 hallo gisteren avand paar gecodeerde kanalen doet het wel maar nu ik heb de nieuwest firmware geprogrammeerd doet geen gecodeerde kanalen meer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen