Gast Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Ik heb van iemand een DST 5816 maar als ik nieuwe zenders wil zoeken wordt er om een picode gevraagt welke ik niet weet. weet iemand een oplossing voor dit probleem?
M_Z Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 De pincode zit op de kaart, opnieuw flashen helpt hier dus niet. Dit is hier al vele malen beschreven. Gebruik eens de zoekfunctie en laat zoeken naar Pincode. Laat een reset uitvoeren voor de pincode op de kaart door Canaldigitaal te bellen. Lees voor meer info ook nog even HIER M_Z
Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Standaard staat de Philips op 0000. De pincode zit altijd op de smartcard. Als je een "abo" kaart er in hebt en je bent de pincode vergeten , kan CanalDigitaal ook de originele kaart resetten (via de satelliet dus), en dan heb je weer de standaard 0000 code. ff bellen en vragen of ze de code weer op 0000 willen zetten. Lex
Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Ik had vermeld dat het ging om een DST 5816, maar het bleek een DSX 6071 zijn. Ik weet niet of er veel verschil is... Ik heb meerdere smartcard's zonder pincode geprobeerd, maar er bleef nog steeds gevraagd worden om een picode, blijkbaar zit er toch een pincode in het apparaat zelf! Na veel proberen ben ik wel achter de code gekomen, het bleek 0001 te zijn. Hiermee is het prbleem dus wel opgelost...... Toch bedankt voor jullie reacties!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen