zwervertje Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 probeerde m'n x-cam te updaten van 1.39 naar x-crypt to 1.39.1 krijg helaas geen verbinding meer met de cam.Zowel met xc-loader als met cammy ice niet. Tot nog toe heeft het altijd gewerkt. Na deze acties ziet hij ook mijn groene canaldigital niet meer (geen nederlandse zenders meer dus) bij card id staan alleen nog maar onbegrijpelijke tekens zoals "U" of "yM" een andere keer een regel vol met dit soort tekens.Ik heb de canaldigitaal getest in een andere ontvanger en daar werkt het wel.Er is dus iets mis met de x-cam zelf waarschijnlijk!! Ik gebruik de groene x-cam programmer interfacekaart. Ook in het tweede ci-slot werkt het niet. Wie kan hier iets zinnigs over vertellen. Bedankt alvast. P.s Ik heb een topfield pvr 4000
crazymans Geplaatst: 13 september 2005 Geplaatst: 13 september 2005 Klinkt alsof het loaderblock van de cam corrupt is geraakt. Volgens mij kun je er zelf niks meer aan doen. Dat wordt opsturen of CAS3 aanschaffen en cam solderen. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
zwervertje Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Geplaatst: 14 september 2005 Hallo crazymans, Bij het uploaden is geen dataoverdracht tot stand gekomen, kan het dan toch zijn dat er iets corrupt is geraakt op de x-cam.Ik kan nog steeds de zenders ontvangen die met x-crypt 1.39 te krijgen zijn behalve de nederlandse.Ook geeft de x-cam nog steeds aan dat er 1.37 op staat.(eigenlijk 1.39) Als je toch gelijk hebt waar kan er dan meenaartoe voor reparatie?
crazymans Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 Ik weet ook niet of het zo is, maar heb dit al eens meegemaakt en daar lijkt het wel op. Hij kwam bij mij omdat de XCAM wel goed werkte maar geen C+ kaart wilde lezen. Toen ik hem opnieuw probeerde te proggen werd de hele cam niet meer herkend. Die cam is toen gerepareerd (opnieuw geflashed) voor 10 euro door iemand die reclame maakt op het XCam support forum. Daarna las hij wel de C+ kaart. Misschien is het ook wel dat SMD transistor-tje waar ze het in datzelfde topic over hebben. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen