Ga naar inhoud


de nederlandse koersen live te zien


Gast

Aanbevolen berichten

hoi hier een mailtje van eppie de nederlandse<BR>koersen kan je zien op de eurobird 28.5 oost<BR>freq=12652<BR>polari=vertical<BR>symbr=06111<BR>f.e.c=3/4<BR>video pid=auto<BR>audio pid=auto<BR>p.c.r pid=auto<BR>alleen het is live dus alleen in de lucht<BR>tijdens de koers dagen.<BR>en het is een vrij zwak signaaltje je moet minstens een 80cm hebben en dan nog vaak<BR>krijg je blok vorming.<BR>ik kijk met 1.10meter en dat gaat goed<BR>als je de hummie laat zoeken op de plek heb<BR>je kans dat je steeds de melding instellings-<BR>fout krijgt en dat je wel signaal ziet op de<BR>balk al is dit maar 30 tot 40%<BR>als dit zo is moet je de setting er met een<BR>settingsedittor in zetten b.v humbox<BR>als dit niet lukt moet je maar mailen dan <BR>stuur ik je mijn settings lijst wel.<P>groeten eppi<BR>p.s <BR>wie o wie helpt mij voor de file van BD4 op<BR>de astra1 want hier zijn de duitse koersen te<BR>zien het is betacrypt.<BR>en werkt wel op D-box maar niet op mijn<BR>HUMAX 5400p confused.gif" border="0confused.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...