Ga naar inhoud


Coax uitgang op DB hoe en wat..?


Tomd

Aanbevolen berichten

Citaat:
Blijft over de vraag: het signaal wat dan uit de OUT komt, is dat een analoog signaal ?, kijk ik in mijn zgn Bedienungs Anleitung van DMM dan geven zij op dat die uitgang voor analoge receiver is...????

 

Het is een signaal en hoe het gemoduleerd, encrypt of wat dan ook is maakt op zich niet uit. Je kunt er digitaal naar kijken maar ook analoog.

 

BTW. Bij de meeste ontvangers is het zo dat, als ze uit staan (Standby - Deep Sleep), ze de ingaande coax direct doorverbinden met de uitgaande. Vandaar ook dat je met je tweede receiver het boeltje compleet kan besturen.

 

Als anderen kunnen bevestigen wat redneck eyeball heeft meegemaakt, hoef je dus geen LNB te kopen met twee uitgangen indien je onafhankelijk wil kijken met twee ontvangers, maar ik twijfel daar nog steeds heel erg aan............

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Het is een signaal en hoe het gemoduleerd, encrypt of wat dan ook is maakt op zich niet uit. Je kunt er digitaal naar kijken maar ook analoog.

Uiteraard maakt het wel uit wat voor soort signaal het is.
Terwijl de dreambox aanstaat kan je een modulator aanzetten, die er een analoog signaal op moduleert (zodat je er bijv een videorecorder aan kunt hangen, om op te nemen).
Maar als ik de verhalen hier goed begrijp, wordt de uitgang gekoppeld aan de ingang, op het moment dat de dreambox volledig uitstaat. Dan is het dus een doorlus mogelijkheid naar een tweede ontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Terwijl de dreambox aanstaat kan je een modulator aanzetten, die er een analoog signaal op moduleert (zodat je er bijv een videorecorder aan kunt hangen, om op te nemen).

Nee, dat is de modulator uitgang, die zover ik weet alleen op een 7020 zit.
Die heeft een normale 'tv-coax' aansluiting.
Hier gaat het om de satelliet-doorlus-uitgang op de tuner zelf, en die heeft een F-connector aansluiting. Daar kun je beslist geen normale tv aanhangen!

Greetz, Lion.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...