geth Geplaatst: 11 september 2005 Geplaatst: 11 september 2005 Hallo, Nu ongeveer een half jaar aan de schotel. Deze als proef opgehangen aan de schutting,alles perfect de ontvangst 99% De schotel heb ik nu verhuist naar de dakkapel op een tegelvoet, schotel uitgericht en wat schertst mijn vebazing,zowel astra als hotbird goede onvangst behalve ned. 1,2 en3 daar is de onvangst sterk wisselend tussen de 89 en 99% en treed er blokvorming op. Al div. malen op dak geweest om de schotel beter af te stellen, maar dit mag niet baten. Wie heeft de oplossing en wil het mij vertellen Alvast bedankt, Geth Topfield 5000ci Matrix Reborn cd basis pakket Visiosat Bisat G2. 2x LNB Smart titanium Alles van waarde is weerloos Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.
Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 89 en 99% moet genoeg zijn,het is digitaal dus beeld of geen beeld lijkt mij. denk dat het meer te maken heeft met je coax.
Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Ja, klinkt heel raar, maar je kunt alle zenders goed hebben en nl 1 2 3 slecht als de coax niet optimaal is. Ik heb hetzelfde ook al eens gehad : alle zenders loeihard behalve nl 1 2 3 En dat met een 1.20 m schotel. Toen ik een andere coax kabel er tussen deed was het goed. Schijnbaar krijg je een zuigkring in de coax die juist die frequenties er uit haalt waar nl 1 2 3 op zitten.
geth Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Geplaatst: 12 september 2005 Ik heb de coaxkabel met 3 Mrt. verlengt, dit zou dan evt. het probleem zijn Ga een nieuwe kabel er aan hangen. Bedankt,.Wilco 38 en Teranz voor jullie kennis Alles van waarde is weerloos Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.
caveman Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 Typisch, ik heb precies hetzelfde, vorige week schotel verplaatst en kabel 20 meter verlengt, de Xtreme werkte er prima mee maar mijn dreambox 500 kon ned 1, 2 en 3 niet zichtbaar krijgen. Ipv Gamma kabel goede kabel getrokken en probleem was opgelost. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen