Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 heb vanmiddag nieuwe mcafee ver 7.0 gekocht deze op mijn laptop gezet. win xp sp2 maar kan geen updates downloaden. moest ActiveX-besturingselementen insalleren maar krijg dat niet goed voor elkaar.
Tonskidutch Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 uh zie bijlage ga naar de internet explorer pull-down menu Tools / Manage add-ons daar kun je de activeX enablen.. van de mcafee site. Mcafee.com operating system class of eventueel nieuw downloaden.. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gast Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 hoe kom ik in het menu internet explorer pull-down menu Tools / Manage add-ons.
Tonskidutch Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 zie bijlage.. engels of nederlands is geen punt.. staat er echt tussen Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Alventali Geplaatst: 12 september 2005 Geplaatst: 12 september 2005 in het nederlands is het Extra en dan invoegings toepassingen beheren Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Geplaatst: 13 september 2005 Geplaatst: 13 september 2005 werkt nog niet . hoe kan ik het wel werkende krijgen . ??
Ome Merde Geplaatst: 13 september 2005 Geplaatst: 13 september 2005 even bellen met macafee ? je hebt toch een officiëel pakket/licentie ? daarmee koop je ook een stukje service. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 september 2005 Geplaatst: 13 september 2005 is al klaar bij het nu weer opstarten ging hij downloaden. dus alles werkt. dank voor de hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen