Werkpaard Geplaatst: 13 september 2005 Geplaatst: 13 september 2005 Ik kan sinds een week geen fotos meer maken met de E700. Toestel geeft dan een fout aan en zegt " Fout bij tonen voorbeeld ". Ik kan wel een foto nemen als toestel dicht staat dus met de front gesloten. Zodra ik het toestel open doe kan ik geen fotos meer maken. Ik heb geconstateerd dat als ik het fontje voor de helft sluit dat ik dan wel een foto kan nemen. Ik heb het toestel uit elkaar gehaald en vermoed dat de 6 lagen flatkabel defect is. Wie heeft dit ook wel eens gehad. Ik heb al lopen zoeken bij de bekende onderdelen shops in het land maar flatkabel word niet geleverd??? WIE kan en wil mij helpen. Grazen is mijn lust en mijn leven
SmuttiO Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Volgens mij kan de gemiddelde gsm-shop (jeweetwel, van die kleine zaakjes waar ze je gsm kunnen unlocken en bergen tasjes en covertjes verkopen) dit wel voor je repareren. Flatcable zou je kunnen proberen te bemachtigen via bv marktplaats. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen