Ga naar inhoud


scarlet en dailer


Gast

Aanbevolen berichten

ik wil een box van scarlet aanschaffen voor internet-vaste telefoon-en mobiel in een pakket maar mijn vraag is het modem wat je erbij krijgt heeft een internet(lan) en een telefooon aansluiting,als ik nu een dailer op mijn pc krijg kan die dan toch naar buiten bellen omdat het hetzelfde modem is ???????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goeie vraag, maar ben benieuwd of deze vraag aan Scarlet gesteld is. Het lijkt me dat het zou moeten lukken. Je gebruikt dezelfde protocollen als dat je normaal telefoneert.

 

Het modem ziet natuurlijk niet of jij een nummer intoetst of je pc laat inbellen. Het kan wel zijn dat de internet nummers afgeschermd zijn bij Scarlet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij van niet, want het internet word verzorgd door een netwerkkaart en de dialertoontjes hebben een modem nodig. Dus je pc-modem niet aansluiten. Toch is het zo dat de dialers ook slimmer kunnen worden dus verdere navraag hierover is niet overbodig. Verdere optie's zijn: Verbindigen naar het buitenland en 0900 nummers laten blokeren

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...