Gast Geplaatst: 28 juni 2000 Geplaatst: 28 juni 2000 Ik heb een seca card en wil hem over een paar dagen als alles is uitgevallen updaten maar waar kan ik piccard 2.1 vinden???<P>
Gast Geplaatst: 29 juni 2000 Geplaatst: 29 juni 2000 maar alle seca kanalen zijn al uitgevallen alleen de irdeto kanalen zijn ernog?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 juni 2000 Geplaatst: 29 juni 2000 tja geen mail in je profiele. kan ik je ook niet even snel helpen.<P><BR>gr djazzie<P><BR>kijk eens in de download sectie. <BR>vind je vast wel een ftp..<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 29 juni 2000 Geplaatst: 29 juni 2000 ok ik heb mijn profiele veranderd zodat je mijn e-mail adres kan zien ( ook icq nr).<P>Want normaal zijn de piccard's toch altijd op digitalfreesat of niet soms??<BR>En de software toch hier bij dowloads??<P>gr erik <BR>p.s. ( ik hoop dat je dit niet een domme vraag vind!)<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Erik L (edited 30 June 2000).]
Aanbevolen berichten