Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Indien ik een settingslist met alleen Astra en Hotbird naar de Humax download zullen mijn settings voor andere satellieten verdwijnen of worden alleen de settings voor Astra en Hotbird overschreven terwijl de rest blijft ongeschonden? <p>[ 20-08-2001: Message edited by: kamchris ]
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Hallo<BR>Nee hij overschrijft alles,<BR>dus je houdt dan alleen astra en hotbird<BR>over.<P>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Even afhankelijk van de receiver die je gebruikt kun je in ieder geval met setedit een combi maken.<P>Pak je "oude" file, importeer deze in de nieuwe file (of andersom uiteraard), opslaan en uploaden.<P>c-ya !
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Bedankt voor jullie reacties. Laatste vraag: als ik de settings van de Humax naar mijn PC download (inlees) wordt er een kopie-bestand van de settings aangemaakt of worden de settings gedelete (geexporteerd naar de PC)?
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Er wordt een kopiegemaakt van het geheel....<P><BR>ciao
Aanbevolen berichten