large_willy Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 Na een tijdje rondgekeken te hyebben op de site ben ik er nog niet helemaal uit of ik een moteck rotor kan gebruiken op een 6071 (is toch DiSeq 1.0 ??). of is dit met een andere FW wel te doen ? ---------------------------------------------- ook spelen met je schotel is leuk !! Philips 6071 / Dreambox 7020s / Dreambox 500+ - 180GBHD - PLI Garnet - 88cm + SG2100 - Freecom FSG3 + netwerk
Gast Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 Citaat: ...ben nog niet helemaal uit of ik een moteck rotor kan gebruiken op een 6071 (is toch DiSeq 1.0 ??). of is dit met een andere FW wel te doen ? Met alle huidige Philips firms. kan je de Moteck rotor laten draaien, hierbij wordt Diseqc 1.2 gebruikt. Bij RayTec firmware vindt je in de zip, mijn kanalenlijst, deze ondersteunt zelfs de Preset positions van de Moteck rotor. groeten, marcel (4)
Johan45 Geplaatst: 14 september 2005 Geplaatst: 14 september 2005 Is hier te downloaden in de BIJLAGE ........ Wel nog even de kanalenlijst bewerken met downloader 2.8 (met nieuwe URL) Anders geen beeld op de exotische zenders door het ontbreken van de sleuteltjes. Vult u rustig aan !!!
large_willy Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Geplaatst: 18 september 2005 Thanks guys... Zal m'n oslink weer eens voor de dag halen en de nieuwe RayTec er in zetten.. ---------------------------------------------- ook spelen met je schotel is leuk !! Philips 6071 / Dreambox 7020s / Dreambox 500+ - 180GBHD - PLI Garnet - 88cm + SG2100 - Freecom FSG3 + netwerk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen