Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Aangezien ik geen telefoon heb om aan me pc aan te sluiten... ken je een programma waar je SIP kan invoeren dan?Ludacriss

Probeer eens Virbiage Soft Phone met 3rd party, ik weet niet of het werkt, maar in ieder geval kan je er je SIP account invoeren en testen.

"That's another fine mess you've got me into"

• Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Citaat:
Een goed alternatief is Sipdiscount met 39 gratis bestemmingen (nu nog).Ruff Rider

Sipdiscount komt uit dezelfde koker als Voipbuster ; als je gratis wilt bellen moet je ook eerst €5,- account kopen.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

Haha bij sipdiscount kan ik me niet registreren,omdat ik er te veel accounts heb. Ik heb er drie bij voipbuster dus inderdaad één pot nat. Je kan dus niet meer als drie accounts aanmaken...wel raar verhaal als het hetzelfde bedrijf is waarom er bij sipdiscount meer landen gratis zijn,en er bij voipbuster steeds meer uit de lijst geschrapt worden....

Geplaatst:

Voipbuster, SipDiscount, Netappel, Voipcheap en misschien nog wel anderen zijn allen van het zelfde bedrijf. Daarom kan je slechts 1 maal dezefde login-naam gebruiken. Maar met verschillende namen kan het geen probleem zijn om meer dan 3 accounts aan te maken.

Greetz

Ruff Rider

Geplaatst:

hmmmm hier kan ik sipdiscount niet eens installeren

hij vraagt naar mijn gebruikersnaam

geef ik op + wachtwoord + email

en dan gebeurt er niets?

Geplaatst:

Nee dit is enkel een proggie om je te registreren. Volgens mij is sipdiscount meer voor sip-hardware,en hebben ze op die site geen software zoals bij voipbuster.

Geplaatst:

Lees op vox[color:"red"]censored [/color] dat de nieuwste voipbuster accounts niet meer geschikt zijn voor SIP hardware en dus alleen maar werken met hun software.

Geplaatst:

is er ook een voipbuster voor belgie? ik zie nu dat er voor frankrijk een is en voor engeland en degene waar nl nog voor niks kan maar belgie heb ik nog niet gezien gr jaap

Geplaatst:

Een Belgische versie bestaat niet (voor zover ik weet). Als het is om gratis naar Belgische nummers te bellen, dit kan met netappel (Frans) en VoipCheap (Engels) of ook met SipDiscount.

Greetz

Ruff Rider

Geplaatst:

bedankt maar ik wil gewoon via de telefoon betalen en de programma,s die je hier boven beschrijft kan je alleen met visa ed met creditcard bestellen en dat vind ik een te linke zaak vandaar bedankt gr jaap

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Hi all

Met de tread over voipbuster in mijn geheugen dacht ik zo voor mijn vakantie even een accountje aanmaken en een eurotje storten. Blijkbaar is er de afgelopen maanden het een en ander veranderd want dat eurotje is vertienvoudigd en ook nog maar 120 dagen geldig :-( . Ook voipbuster (lijkt 99% op voipdiscount) heeft dezelde prijsstelling. tsja even wachten dan maar. Zijn er inmiddels toevallig nog andere aanbieders op deze markt die een wat aantrekkelijker prijsbeleid hebben op deze markt.

Pandit

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen