frozen-sky Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ik ben al enige tijd opzoek naar de Discovery kanalen Sci-Trek, Travel & Adventure en Civilisation. Ik heb ze tot nog toe alleen in het Pools gevonden. Echter de engelse versies die ik gevonden heb worden alleen in Conax uitgezonden vanuit Scandinavie of in PowerVu op de hotbird waar ik ook niet veel mee kan. Ook zag ik dat deze zenders in het pakket van NTV Plus op 36E, maar deze russiche beam is volgens mij niet te ontvangen in Nederland. Of wel? Weet iemand of ze nog ergens anders worden uitgezonden? (ik heb ze niet kunnen vinden bij lyngsat.. misschien dat ik iets gemist heb..) Of is het wachten op Conax.. Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Kijk eens goed op lyngemark bij Hotbird, meerbepaald het CYFRA+ pakket.<BR>Daar zou je deze kanalen moeten hebben, in <BR>mediaguard.<BR>Groeten,<BR>Frederic
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Oei, sorry<BR>Had ietiepietsie te rap gereageerd.<BR>Zendt inderdaad uit in Pools...<BR>Sorry...<BR>By the way, Conax is gekraakt dus kan je tòch lekker kijken !
frozen-sky Geplaatst: 31 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2001 hehe. dat conax bijna of misschien toch wel helemaal gekraakt is, is mij niet ontgaan. Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Aanbevolen berichten