Ga naar inhoud


tijdschriften met satellietprogramma's


Gast

Aanbevolen berichten

Welke collega hobbyist kan ons een goed tijdschrift adviseren waar de meeste of interessantste satellietzenders in vermeld staan?<BR>Persoonlijk vind ik TV Spielfilm heel goed: het is wel duitstalig, doch geeft een zeer uitgebreid overzicht, met foto's en besprekingen van films (ongeveer een 8-tal pagina's per dag) + nog een opsomming per thema (sport, beste film, documentaire, enz.)<BR>Het komt tweewekelijks uit en kost slechts 66 BEF.<BR>Zijn er echter nog andere tijdschriften die beter zijn? Probleem is dat de meeste krantenwinkels geen of slechts een heel beperkt aanbod hebben (bv. enkel FSW Satellite), zodat je zelf over andere geen informatie hebt.<BR>Alvast bedankt!<BR>Raf.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Rafke<BR>Afhankelijk van wat je zoekt, blijft 't internet toch de beste oplossing.<BR>Meestal is er op de providerpage's precies te vinden welke programma's ze uitzenden.<BR>Het is alleen even een kwestie van zoeken frown.gif" border="0 <BR>Suc6 <P>P.S. Ik gebruik hier ook alleen maar de FSW/Satellite en de Canal+ gids)<p>[ 29-08-2001: Message edited by: LD ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geïnteresseerd bent in het franse pallet (TPS en C+ france met Kiosque enz)dan raad ik je "TELE CABLE SATELLITE" aan.<BR>T'is natuurlijk wel in het frans geschreven!<p>[ 30-08-2001: Message edited by: Marky ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...