Thomas2000 Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 ik ben sindskort met een disecq motor bezig maar deze gaat niet naar west en ook niet te ver naar oost. ik heb een nieuwe coaxkabel en de limieten uit in het disecq menu. het gaat om een topfield 5000 cipro icm met een geotrack motor. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
jalza Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Hallo. Ik ken de motor zo niet maar sommige hebben ook een afstelmeganisme aan de motor zelf dus mischien is dat het probleem. met boutjes of schroeven ? Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Thomas2000 Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Geplaatst: 15 september 2005 Nee dat zit er niet op. Als ik de motor met de knopjes op de onderzijde bedien draait die wel helemaal goed. mvg thomas Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
jalza Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 mischien iets om in het Topfield forum te onderzoeken? Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Thomas2000 Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Geplaatst: 15 september 2005 ja dat is het proberen waard. wel bedankt voor info enz. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 probeer eens de Limieten te Resetten. is een standaard Disecq commando dat de meeste ontvangers kunnen geven.
Thomas2000 Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Geplaatst: 15 september 2005 heb die functie niet kunnen vinden. Kun je wat meer uitleg erover geven? Maar als de limieten uit staan zouden er wat dat betreft toch geen problemen moeten zijn? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Neen, het probleem is er als de limiten aan staan; lees zijn vastgelegd in de rotor. Dan weigert ie zich daarbuiten te begeven, mocht ie de opdracht krijgen daar een sat-positie in te nemen. Dit kun je instellen mocht je schotel/rotor mechanische obstakels tegen te komen. Meestal heb je iets van Set Limit East Set Limit West Reset limits Mogelijk dat je eerst dieper in het menu moet; van gebruiker, naar installer/monteur. Ik ken de Topfield inhoudelijk niet, mogelijk meldt zich iemand. Of mogelijk kan een moderator deze vraag herplaatsen onder Topfield.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen