Ga naar inhoud


speciale pids voor nokia met amon


bangkok

Aanbevolen berichten


Het schijnt dat je die PMC-PID kunt loggen met een zgn. DVB2000-EMU Versie.<BR>Maar voordat deze versie werkt moet je geloof ik iets in de Receiver Verbouwen/Toevoegen.<BR>Je kunt je beter eerst afvragen wat je wilt bereiken met het veranderen van de PMC-PID, Want ik kan gewoon <B>Alle</B> SE-VI-IRD-BETA Zenders ontvangen & decoderen Zonder speciale zenderlijst of PMC-PID verandering.<BR>Ik gebruik wel een Gepatchte dvb2000 versie<BR>( DVB 1.82.1K ) op m'n MM9500+AMON2.2.<P> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier dezelfde ervaringen. Verschillende DVB's geprobeerd, officiele en gepatchde, diverse settingslijsten (ook de lijst die is meegeleverd in de duck fun3in1 met aangepaste ECM pids), maar het resultaat is steeds vrijwel vergelijkbaar.<BR>Geeft soms sommige zenders door, zowel op irdeto als seca, dan 's direct, dan duurt het een seconde of 10, en soms helemaal niets (ook de kanalen die het eerder wel gedaan hebben)! mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>Gebruik hier een Nokia 9500, omgebouwde CAM met Amon 2.0 software, gold en fun kaart.<P>Wil ook graag weten hoe die ECM pids zelf zijn aan te passen (wel zo handig bij het dagelijks veranderen settings op de SAT).<BR>Wie weet raad??<P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bangkok: Ook bij mij werkt het niet met 'normale' settings. Ik heb reeds getest met dvb1821j en dvb1821k. Beiden leveren nagenoeg hetzelfde resultaat. Bij dvb1821k gaan alle ird kanalen goed, maar de omschakeling naar Sec kanalen functioneert niet. Net als jij ben ik gewoon geinteresseerd in het 'waarom'.<P>@mediamaster: Jij geeft aan dat het bij jou wel werkt. Kun jij mij vertellen wat er bij jou Cam-info staat. Bij mij staat Allsas4, misschien zit daar het probleem...<P>Groet, Rambozo wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo doe ik het:<BR>MM9500 op scsi poort aan computer.<BR>Setting lijst laden.<BR>Dan met het programma dvblog (dvblog03, dvblog05, dvblog06) kan je de ECMs of PCM's loggen. Deze dan met dvbedit aanpassen en terug naar ontvanger sturen.<BR>Is wel wat werkt ... maar al die zenders die er bij krijgt ... ;-)<BR>dvblog: Zoek met <A HREF="http://www.google.com" TARGET=_blank>www.google.com</A> op dvblog06 (of 03 of 05) en je komt wel een link tegen ).<BR>Heb wel nog niet geprobeert met de speciale gepatchte versie. Die zou alles moeten zonder de pcm pids te moeten aanpassen. <BR>Weet iemand waar ik die kan vinden ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanaf vandaag geen c+ op funcard zelfs met de speciale settings,alle andere kanalen open,de meeste toch?<BR>is er echt geen andere manier om de pcm pid te loggen,ik ben niet in het bezit van een scsi.er komen ook geen updates voor deze settings daar de kiosk toch al een tijdje zijn freqs veranderd heeft<BR>gr bangkok

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PMC Pid Kun je aanpassen m.b.v. DVB Edit.<BR>(Dubbelklikken met linkermuisknop op de zender waarvan je de PIDs wilt aanpassen).<BR>Als je hiermee wilt experimenteren, en je hebt geen SCSI, dan wordt dit al gauw een irritant spelletje, omdat het up&downloaden mbv 0-Modemkabel letterlijk 1000 X zo langzaam gaat !!<BR>Bij M'n CAM-Info staat : Amon2.2 IRD SEC VIA ALL SAS ... (En wel heel veel getalletjes)<P>Vergeet niet dat als je een Goldkaart gebruikt, alles moeizaam of helemaal niet werkt.<BR>Probeer eens een Piccard 2 (24c64 & 16F876)<BR>Of een Season/Voyager Interface (Emu/Logger) + Wallbanger 3.56.<BR>Gebruik daarnaast DVB2000 1.82.1K & jullie zullen allemaal denken : "Wat ben ik toch gelukkig met m'n geniale MM-tje<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 !!<P>Succes... !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vanavond maar weer eens experimenteren met de settings. Een vriendje uit Duitsland stuurt me een nieuwe speciale settingslijst toe (met de goede K-kanalen...) Als het goed werkt, laat ik dat hier wel even weten. Ook ga ik eens met DVBLog aan de slag.<P>Je kunt buiten de Piccard 2 en season/voyager ook gebruik maken van zo'n mooie paarse FUNcard. Werkt bijzonder snel en het klepje kan gewoon dicht!<P>Groet, Rambozo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...