trust Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Ongeveer 2 jaar geleden heb ik van telefoon + prov. gewisseld , daarbij zou ik mijn oude nr. behouden . Dat ging mis en ik kreeg een ander nr. Na reclamatie werd mij een nieuwe simkaart toegestuurd met mijn oude nr. De "foute" kaart werd kort daarop onbruikbaar . Echter door problemen met m'n accu , zocht ik naar m'n oude toestel om daar de accu van te proberen , daarbij probeerde ik voor de gein die "foute" kaart en die bleek weer te werken . In de display staat : Vodafoon NL met daaronder : REGIO 024 en daaronder soms : 0486 Ik kon er gewoon mee bellen . Omdat ik 2 weken op vakantie naar Frankrijk ging , dacht ik , dat is handig (en waarschijnlijk goedkoop). Helaas ging de vlieger niet op , in Frankrijk geen verbinding met de provider . Terug thuis echter weer wel. Wie kan me er iets meer over vertellen ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
pascalletje Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Dat is de regiocode van de paal waarmee je verbonden bent, dus als je in de buurt van eindhoven komt zal er regio 040 komen te staan, en in amsterdam 020, enz.... Dit kun je in het menu uitzetten, en staat ergens bij telefooninstellingen (uit mijn hoofd), er vanuit gaande dat je een Nokia hebt. Dat je in het buitenland geen verbinding kon krijgen kan misschien komen omdat je telefoon die netwerken niet ondersteund, maar dan zal je wel ff aan moeten geven om wat voor telefoon het gaat, als je daar antwoord op wil... Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
trust Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Geplaatst: 16 september 2005 Dat van die regiocode had ik intussen vernomen , die krijg je als de cel-informatie AAN hebt staan . Het is een Nokia 6210 , zou ik nu op het nr. van iemand anders bellen . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
julius Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 nee. deze info was bedoel voor mensen die korting kregen als ze alleen in hun eigen regio belden, ik geloof niet meer dat dit van toepassing is... Maar je belt sowieso niet op andermans kosten Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!! Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!
trust Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Geplaatst: 17 september 2005 Je begint je antwoord met "nee" , waar heeft dat betrekking op ? Citaat: Maar je belt sowieso niet op andermans kosten Ik wacht de volgende rekening wel af want ik heb maar voor 1 nr. een abo . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
julius Geplaatst: 22 september 2005 Geplaatst: 22 september 2005 je vroeg zou ik op het nummer van iemand anders bellen? Dat is niet zo, dat is onmogelijk, zo duidelijk? Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!! Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen