dunhans Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Net even een nieuwe zenderscan gedaan met een "CanaalDigitaal goedgekeurde" ontvanger. In de zenderlijst staat nu op 36: Extreme Sport, op 37: Reality tv, op 38: Club en Veronica heeft gewisseld met NET5. NET5 is gestegen naar 9! Veronica gezakt naar 8. Ik ben benieuwd op welke plaats Ketnet/Canvas en één komt (grapje) Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
JZB Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Grappig zeg.. Wat is de intensie van je grap eigenlijk?
dunhans Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Geplaatst: 15 september 2005 Ik bedoel daarmee: Als CanaalDigitaal een goed alternatief wil bieden aan kabel en KPN/Digitenne moeten ze deze zenders toevoegen aan hun zender-pakket. Al maanden wordt er onderhandeld maar er gebeurt bijna niks. Heel veel mensen willen die zenders graag erbij. Het is dus eigenlijk géén grap maar een verlangen......... Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
JZB Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Ik hoef die zenders er niet bij en ten tweede is het verwarrend om deze mededeling onder dit subforum te plaatsen.
Jurr Geplaatst: 15 september 2005 Geplaatst: 15 september 2005 Zijn die drie nieuwe kanalen eigenlijk al te openen met een abonnement? Op de website van CDS zie ik ze niet staan bij het Basis en Entertainment pakket.
Codx Geplaatst: 16 september 2005 Geplaatst: 16 september 2005 Nee, maar ze staan wel in de Zenderlijst (heb de ontvanger gisteravond laten zoeken) Ze waren op dat moment alleen cryptoworks gecodeerden dus nog niet te openen. Dat zal de komende dgn wel veranderen. Misschien moet dexe thread trouwens eens verplaatst worden naar nieuws! SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen