Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik die ontvangen met mijn astra hotbirdje?<P>Viasat Extra TV 3 <BR>Viasat Extra TV 3<BR>Viasat Extra 3+<BR>Viasat Sport Extra<BR>TV 1000 +1<BR>TV 1000 +2<BR>TV 1000 Cinema +1<BR>TV 1000 Cinema +2

Geplaatst:

ehhhh<BR>je antwoord je eigen vraag in je topic titel?<BR>5° ?<BR>astra = 19.2°<BR>hotbird = 13°<P>(ik heb het gevoel dat jij bedoelt met astra hotbirdje dat astra een merk van een schotel is en hotbirdje een synoniem is voor schotel smile.gif" border="0 )

Geplaatst:

ik bedoelde, werkt dit met mijn viaaccess codes (wat het wel doet)<BR>maar ik ben er inmiddels achter, dat ik die schotel dan moet gaan draaien<BR>en daar heb ik dus ff geen zin in he smile.gif" border="0

Geplaatst:

Je weet niet wat je mist. Vooral nu Ticket ook werkt. Maar er zijn nog veel meer satelieten die je kan bekijken. Dat is het leuke van een draaibaar systeem. En dan heb ik het nog niet eens over de " Feeds ".

Geplaatst:

oi dr humax<BR>zou je me is wat meer kunnen uitleggen wat ik dan precies kan en MOET doen om zon draai ding aan te schaffen?<BR>hoe zit het bijv met de shakeltijden????

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.