Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo canal+ Vlaanderen is alleen te ontvangen via de kabel of Tandberg maar Tandberg is onbetaalbaar voor de gewone mens .<BR>Dus wel je cnl+ Vlaanderen moet je een digibox hebben en kabel wink.gifwink.gif <P>------------------<BR>

Geplaatst:

hallo,<BR>kan iemand mij uitleggen hoe ik canal+vl met mijn nokia 9800 en aston 1.03 seca kan onvangen en of ik iets anders moet hebben.<BR>dank bij voorbaat.<P>preker<BR>e-mail preker79@hotmail.com<P>------------------<BR>

Geplaatst:

hallo pippo,<BR>bedankt voor uw uitleg, maar ik heb wel kabel aansluiting en kan je ook uitleggen wat een digibox is en waar ik dat kan kopen.<P>hartelijk dank .<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Oke voor de ontvangst voor Canal+ in Belgie <BR>moet je dus een ontvanger hebben voor de kabel de enige manier om daar aan te komen is bij canal+ zelf het zijn namelijk hun ontvangers je kan ze dus enkel huren samen met een abon .<BR>Waarom koop je geen schotel met seca ontvanger? veel beter en meer te zien .<BR>Zo ik hoop je hiermede van dienst te zijn geweest .<BR>Groetjes. smile.gifsmile.gifsmile.gif <BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo,Pippo<P>Het gaat hier wel over Canal+ Vlaanderen.<BR>Waar kan men deze ontvangen met SECA.<BR>Er is wel een groot verschil tussen Canal+ Vlaanderen en Canal+ Nederland (voetbal enzo)<P>Groetjes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kan jij niet lezen ??.<BR>Dat wist ik ook wel dat het over canal+ Vlaanderen ging .<BR>DIE ZIJN NIET VIA DE SHOTEL TE ONTVANGEN!!! mad.gifmad.gifmad.gif.<BR>Aleen via Tandberg of kabel nu begrepen.<BR>En anders moet ge lezen van boven !!!!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

he pipo<BR>ik wil niet vervelend doen maar tandberg is wel irdeto hoor<BR>en met die tandberg worden ook de gewone comerciele zenders mee doorgegeven via de kabel<BR>ps, niet vervelend bedoeld alleen een aanvulling<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Als jij denkt dat tandberg irdeto is waarom<BR>ontvang je dan geen Canal+ Vlaanderen ???.<BR>Jij denkt dat je de slimste bent zeker ?.<BR> laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Pipo, met jouw manier van communiceren hier op deze board vraag ik me af of je je niet beter thuis zou voelen bij een van die alt.nogwat usenet forums...<BR>2old<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.